LUX

tjabba!
sitter här och gör INGENTING.. tråkigt man kan ha, iallafall hittade jag min jeans jacka (?) som jag bara hittade så här plötsligt. Jag ska börja använda den nu i vår eftersom det är en vår jacka haha

imorgon så vill jag hitta på något skojjjjjjjjjj! Typ gå på stan ta massa bilder, sitta i solen i gamla stan med kaffe!
fyfan vad härligt . Vi får väl se då, hur jag mår imorgon men jag hoppas jag mår bättre.
Jag ska klippa mig snart BLÄÄÄ men måste eftersom mitt hår är mucho slitet. mycket tråktråkigt!
Bilden nedan så vill jag ha check!

snygg, alltså åh vill ha så! Vågar jag? answer: NO eller IDONT KNOW

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha, ifall jag fönar mitt hår så ser det ut typ så x)

2011-03-25 @ 23:23:30
URL: http://amandahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0